Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wzrost wydatków na reklamę może hamować

01 października 2008 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Wydatki na reklamę. Udział wydatków firm na reklamę w PKB na razie rośnie. Jednak tempo wzrostu może wkrótce zwolnić.
źródło: Rzeczpospolita
Wydatki na reklamę. Udział wydatków firm na reklamę w PKB na razie rośnie. Jednak tempo wzrostu może wkrótce zwolnić.

Kryzys na rynkach finansowych nie spowoduje, że zmniejszą się wydatki firm na reklamę

Może jednak spaść tempo ich wzrostu. Tak mówił na wczorajszej konferencji poświęconej tegorocznej polskiej edycji konkursu Effie na najefektywniejszą reklamę Lech Pilawski, dyrektor generalny Polskiej Konfederacji...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8131

Spis treści
Zamów abonament