Firma o wielu oddziałach tworzy jedną służbę bhp
W oddziałach należących do tego samego pracodawcy nie trzeba tworzyć odrębnych służb bhp. Warto jednak, aby w każdym z nich znalazł się pracownik, który czuwa nad bezpieczeństwem
– W firmie produkcyjnej zatrudniamy 200 pracowników. Mamy dwa oddziały na przeciwległych krańcach Polski. W jednym pracuje 120 osób, w drugim 80. Czy w związku z tym musimy utworzyć dwie służby bezpieczeństwa i higieny pracy? Czy lepiej zlecić kontrolę bhp firmie zewnętrznej? – pyta czytelnik DOBREJ FIRMY.
Służba bezpieczeństwa i higieny pracy to wyodrębniona jednostka organizacyjna pełniąca funkcje doradcze i kontrolne. Firma, w której stan zatrudnienia nie przekracza 100 pracowników, może powierzyć te zadania jednemu z zatrudnionych, który na co dzień wykonuje inne obowiązki...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta