Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wspierają sprzedaż swoich marek

20 listopada 2008 | Moje Pieniądze | Piotr Ceregra

Atutem banków samochodowych są kredyty promocyjne. I tylko tym przebijają ofertę banków uniwersalnych

Banki, których właścicielami są koncerny samochodowe, udzielają kredytów po stawkach niższych niż cena pieniądza na rynku tylko po to, żeby klient zechciał kupić auto właśnie tej, a nie innej marki. Najczęściej spotykanym produktem tego typu są kredyty 50/50. Dzięki nim kupujący może wpłacić połowę wartości samochodu, a drugą połowę dopłacić po roku bez odsetek. Rzadziej można spotkać kredyty 60/40 czy 30/70; wtedy pierwsza wpłata jest niższa albo wyższa od kwoty, której płatność została odroczona. Dość popularne są także kredyty spłacane w ratach z promocyjnym, obniżonym oprocentowaniem.

Kredyty zero procent, jak promują je banki, bardzo rzadko...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8172

Spis treści
Zamów abonament