Miasta polubiły billboardy
Pieniądze na reklamę zewnętrzną przeznaczają już nie tylko metropolie, jak Poznań czy Wrocław, ale też mniejsze miasta
Około 125 tys. zł wyda Poznań na ogólnopolską kampanię billboardową pod hasłem „Poznań – dobry klimat do rozmów”. Promuje ona miasto jako m.in. miejsce konferencji ONZ dotyczącej zmian klimatu.
– Przez dwa tygodnie grudnia nazwa miasta pojawi się we wszystkich serwisach informacyjnych świata, a zdjęcia Poznania obiegną całą kulę ziemską – mówi Katarzyna Parysek, pełnomocnik prezydenta Poznania.
W tym roku miasta szczególnie upatrzyły sobie reklamę zewnętrzną na promocję wizerunkową lub wydarzeń, które się w nich odbywają. Na reklamę miejskich imprez stawiają głównie największe miasta.
– Od tego roku nie prowadzimy już kampanii...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta