Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Telewizja: medium na czas kryzysu

31 stycznia 2009 | Ekonomia | EW
Kryzys może spowodować, że będziemy oglądać więcej telewizji. To pomoże nadawcom utrzymać wpływy z reklam.
źródło: Rzeczpospolita
Kryzys może spowodować, że będziemy oglądać więcej telewizji. To pomoże nadawcom utrzymać wpływy z reklam.

Ten rok może się okazać dla telewizji rokiem odrodzenia – prognozują analitycy z doradczej firmy Deloitte w swoim corocznym raporcie o trendach w mediach – TMT Trends.

Choć gospodarcza recesja rzadko oszczędza rynek reklamy, eksperci się spodziewają, że kryzys – paradoksalnie – może wzmocnić telewizyjny rynek, bo w dobie globalnego oszczędzania ludzie będą chętniej korzystać z rozrywki w domu. Wzrośnie więc średni czas,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8231

«
  • styczeń
  • 2009
»
PnWtŚrCzPtSbNd
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
Spis treści
Zamów abonament