Dłuższa wersja bestsellera
Szefowie Opla są zachwyceni przyjęciem insigni przez klientów. Do tej pory zamówiono już ponad 75 tys. aut w wersji liftback i sedan. Czy pojawienie się kombi jeszcze poprawi ten wynik?
Połowa z kupionych insigni to najdroższe wersje sport i cosmo, co trzeci samochód ma 160-konnego diesla, a co ósmy turbodoładowaną benzynę o mocy 220 KM. Najnowszy opel w styczniu i lutym wyprzedził na listach sprzedaży konkurentów. W fabryce w Ruesselsheim ruszyła trzecia zmiana, aby podołać popytowi. Kombi może znacznie zwiększyć zainteresowanie modelem – na takich rynkach jak włoski i niemiecki taka wersja nadwozia to ponad 70 procent sprzedaży aut w tym segmencie.
Główny inżynier insigni Volker Scharf wyjaśnia, że konstruktorzy postawili sobie za cel przygotowanie auta o wyraźnie sportowym charakterze. – Ponad połowa aut z nadwoziem kombi używana jest jako samochód rodzinny, ale modele z takim nadwoziem utraciły swój utylitarny charakter – wyjaśnia.
Bagażnik ma 540 l objętości i szybko można...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta