Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Reklama w wyszukiwarkach rośnie kosztem prasowej

17 marca 2009 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach ma coraz więcej zwolenników. Wpływy z takiej formy promocji będą rosły.
źródło: Rzeczpospolita
Pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach ma coraz więcej zwolenników. Wpływy z takiej formy promocji będą rosły.

Reklama w wyszukiwarkach internetowych w USA będzie wciąż zyskiwać, co wpłynie na osłabienie m.in. rynku reklamy w prasie – wynika z najnowszych badań stowarzyszenia firm zajmujących się marketingiem w wyszukiwarkach SEMPO (Search Engine Marketing Organization).

Według raportu SEMPO firmy przyznają, że najczęściej inwestują w marketing w wyszukiwarkach kosztem reklamy w mediach tradycyjnych. Ponad jedna czwarta firm reklamujących się w USA za pośrednictwem wyszukiwarek przyznaje, że...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8269

Spis treści
Zamów abonament