Reklama w wyszukiwarkach rośnie kosztem prasowej
Reklama w wyszukiwarkach internetowych w USA będzie wciąż zyskiwać, co wpłynie na osłabienie m.in. rynku reklamy w prasie – wynika z najnowszych badań stowarzyszenia firm zajmujących się marketingiem w wyszukiwarkach SEMPO (Search Engine Marketing Organization).
Według raportu SEMPO firmy przyznają, że najczęściej inwestują w marketing w wyszukiwarkach kosztem reklamy w mediach tradycyjnych. Ponad jedna czwarta firm reklamujących się w USA za pośrednictwem wyszukiwarek przyznaje, że...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta