W promocji towarów i usług pomogą eurodotacje
Nawet dobry produkt nie będzie się sprzedawał, jeżeli klienci nie będą o nim wiedzieć. Na szczęście na tworzenie wizerunku przedsiębiorstwa i jego produktów można pozyskać środki unijne
Możliwości związane z promocją i rozwojem markowych produktów pojawiły się właśnie przed firmami z województwa kujawsko-pomorskiego. Wszystko za sprawą programu regionalnego, a dokładniej jego działania 5.5 „Promocja i rozwój markowych produktów”. Wnioski będzie można składać już od 30 marca. Ta data jest w tym wypadku o tyle istotna, że konkurs będzie miał charakter otwarty. To oznacza, że wnioski będą oceniane na bieżąco, a konkurs potrwa do wyczerpania środków. Kto pierwszy złoży wniosek, ten ma większe szanse na dotację, jeśli oczywiście spełni kryteria formalne i merytoryczne. Do podziału jest ponad 7 mln zł.
Nie tylko dla firm
Przedsiębiorcy muszą mieć świadomość, że w tym wyścigu po unijne środki będą rywalizować również z innymi podmiotami. Wśród uprawnionych do składania wniosków są bowiem:
- instytucje otoczenia biznesu,
- jednostki samorządu terytorialnego,
- organizacje pozarządowe (w tym np. lokalne grupy działania).
Jeśli chodzi o samych przedsiębiorców, to o wsparcie promocji własnych wyrobów mogą walczyć wszystkie firmy, zarówno te duże, jak i zaliczane do sektora MSP (łącznie z...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta