Podczas Euro 2012 niektóre rodzaje marketingu będą zakazane
Rząd ma przygotować specjalne przepisy, które określą, jakie formy reklamy, handlu i promocji będą zabronione podczas dużych imprez sportowych w Polsce
Nasz kraj musi bowiem skutecznie zabezpieczyć prawa własności intelektualnej podczas turnieju finałowego mistrzostw Europy w piłce nożnej.
Powstanie specjalna ustawa, która określi, jak chronić znaki towarowe związane z turniejem i jego sponsorami, jak blokować tzw. marketing pasożytniczy (czyli sugerowanie w celach komercyjnych związków z organizatorami imprezy).
Z symboli mistrzostw i statusu oficjalnego sponsora mogą korzystać tylko firmy, które mają odpowiednie umowy z UEFA.
Tymczasem wielu przedsiębiorców wykorzystuje tego rodzaju wydarzenia sportowe do...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta