Doradcy, wydzielone okienka, specjalne centra – na takie udogodnienia mogą liczyć przedsiębiorcy
Doradca pomoże małej lub średniej firmie w poszukiwaniu źródeł finansowania czy wyborze instrumentu zabezpieczającego transakcje. Proste operacje powinna ona jednak wykonywać sama, najlepiej przez Internet
Wiele banków rozwijało sieć obsługi, stawiając na budowę mikrooddziałów. Te niewielkie, w dużej części zautomatyzowane placówki zajmują się jednak głównie obsługą klientów detalicznych. Mała firma często może w nich skorzystać tylko z najprostszych usług: wpłacić pieniądze na rachunek lub zlecić przelew. Z drugiej strony nie brakuje banków, które zainwestowały w odrębne placówki przeznaczone wyłącznie dla klientów biznesowych.
I tak BZ WBK stworzył centra bankowości przedsiębiorstw, które zajmują się średnimi firmami. Natomiast przedsiębiorstwa małe i mikro są obsługiwane w zwykłych oddziałach. Tam, gdzie pozwalają na to możliwości lokalowe, wydzielono dla nich osobne stanowiska.
Niejednorodną sieć obsługi ma też Millennium. Firmy z segmentu mikro są obsługiwane w wybranych oddziałach detalicznych. W takiej placówce są wówczas wyznaczone oddzielne stanowiska przeznaczone dla klientów firmowych. Natomiast na potrzeby podmiotów małych i...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta