Słodycze odporne na recesję
Producenci spodziewają się skoku sprzedaży. Liczą na efekt Wielkanocy. Szansę na poprawę wyników widzą także w eksporcie
– Tempo, w jakim rośnie sprzedaż słodyczy od początku 2009 r., jest tylko nieco wolniejsze niż przed rokiem – mówi Maciej Dąbrowiecki, prezes spółki Storck Polska. Firma Nielsen podaje, że od lutego 2008 r. do stycznia 2009 r. wydaliśmy na słodycze czekoladowe niemal 4,3 mld zł, czyli o 13,5 proc. więcej niż rok wcześniej. O nieco ponad 17 proc., do ok. 1,33 mld zł, zwiększyła się natomiast sprzedaż ciastek.
Prognoz nie podają producenci słodyczy notowani na warszawskiej giełdzie. W Wawelu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta