Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Polskie firmy oszczędzają na reklamie

06 maja 2009 | Ekonomia | Anita Błaszczak
W I kwartale tylko sektor  farmaceutyczny zwiększył  wydatki na reklamę. Reszta branż szukała oszczędności.
źródło: Rzeczpospolita
W I kwartale tylko sektor farmaceutyczny zwiększył wydatki na reklamę. Reszta branż szukała oszczędności.

Jeśli nie zmieni się obecna tendencja zniżkowa, to polski rynek reklamy skurczy się w tym roku o 10 proc., po prawie 9-proc. spadku w pierwszym kwartale – przewiduje w swym najnowszym raporcie dom mediowy MPG.

Jego prognoza jest jeszcze bardziej pesymistyczna niż przewidywania CR Media Consulting, który mówi o 5-proc. skurczeniu polskiego rynku reklamy w tym roku. Co i tak wygląda nieźle na tle prognoz 13-proc. spadku dla całego naszego regionu. Według...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8310

Spis treści
Zamów abonament