Polskie firmy oszczędzają na reklamie
Jeśli nie zmieni się obecna tendencja zniżkowa, to polski rynek reklamy skurczy się w tym roku o 10 proc., po prawie 9-proc. spadku w pierwszym kwartale – przewiduje w swym najnowszym raporcie dom mediowy MPG.
Jego prognoza jest jeszcze bardziej pesymistyczna niż przewidywania CR Media Consulting, który mówi o 5-proc. skurczeniu polskiego rynku reklamy w tym roku. Co i tak wygląda nieźle na tle prognoz 13-proc. spadku dla całego naszego regionu. Według...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)
