Chwila prawdy dla firm
Rewizja wydatków na programy odpowiedzialnego biznesu. Największe cięcia dotyczą projektów wspierających społeczeństwo i pracowników
Kryzys pokaże, które działania CSR (ang. Corporate Social Responsibility) firmy prowadziły tylko dla poprawy własnego wizerunku.
Dziś przedsiębiorstwa tną wydatki na tzw. społeczną odpowiedzialność biznesu. – Ale nie chcą się do tego przyznać – mówi „Rz” Bolesław Rok z Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
Nikt nie podaje, na jakie decyduje się oszczędności. – Z informacji przekazywanych z ust do ust wiadomo, że firmy zamroziły albo obcięły wydatki na promocję i marketing o 30 – 40 proc. – zauważa Ewa Kulik-Bielińska z Fundacji im. Batorego i Forum Darczyńców. Podobny los spotkał prawdopodobnie programy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)
