Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Chwila prawdy dla firm

06 maja 2009 | Ekonomia | Aleksandra Biały
Dobroczynność to tylko jeden z elementów społecznie  odpowiedzialnego biznesu.
źródło: Rzeczpospolita
Dobroczynność to tylko jeden z elementów społecznie odpowiedzialnego biznesu.

Rewizja wydatków na programy odpowiedzialnego biznesu. Największe cięcia dotyczą projektów wspierających społeczeństwo i pracowników

Kryzys pokaże, które działania CSR (ang. Corporate Social Responsibility) firmy prowadziły tylko dla poprawy własnego wizerunku.

Dziś przedsiębiorstwa tną wydatki na tzw. społeczną odpowiedzialność biznesu. – Ale nie chcą się do tego przyznać – mówi „Rz” Bolesław Rok z Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Nikt nie podaje, na jakie decyduje się oszczędności. – Z informacji przekazywanych z ust do ust wiadomo, że firmy zamroziły albo obcięły wydatki na promocję i marketing o 30 – 40 proc. – zauważa Ewa Kulik-Bielińska z Fundacji im. Batorego i Forum Darczyńców. Podobny los spotkał prawdopodobnie programy...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8310

Spis treści
Zamów abonament