Telewizja ostrzeże przed ukrytą reklamą
Resort kultury chce zalegalizować stosowanie lokowania produktu w telewizji i radiu. Trzeba jednak o tym poinformować odbiorcę
Chodzi o tzw. product placement, czyli umieszczanie przekazu o jakimś produkcie lub usłudze, tak aby dotarł skutecznie do odbiorcy, ale nie kojarzył się z reklamą. – To jedno z bardziej kontrowersyjnych zagadnień w środowisku polskich mediów. Dyrektywa 2007/65/WE pozostawia państwom członkowskim decyzję o dopuszczeniu tej formy reklamy – podkreślają Andrzej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta