Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Telewizja ostrzeże przed ukrytą reklamą

08 sierpnia 2009 | Prawo | Michał Kosiarski

Resort kultury chce zalegalizować stosowanie lokowania produktu w telewizji i radiu. Trzeba jednak o tym poinformować odbiorcę

Chodzi o tzw. product placement, czyli umieszczanie przekazu o jakimś produkcie lub usłudze, tak aby dotarł skutecznie do odbiorcy, ale nie kojarzył się z reklamą. – To jedno z bardziej kontrowersyjnych zagadnień w środowisku polskich mediów. Dyrektywa 2007/65/WE pozostawia państwom członkowskim decyzję o dopuszczeniu tej formy reklamy – podkreślają Andrzej...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8391

Spis treści
Zamów abonament