Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Mediowy rynek odbije się w 2011 roku

08 sierpnia 2009 | Ekonomia | Magdalena Lemańska

TVN i Agora zamkną II kwartał spadkiem zysków. Analitycy spodziewają się, że mediowy rynek w Polsce, a wraz z nim spółki z branży, zacznie rosnąć dopiero za dwa lata

Zdaniem ekspertów w II kwartale Agora i TVN wykażą spadki zysku. Ten rok obie firmy według analityków zamkną jednak na plusie. – Agora, pod warunkiem że nie zaskoczy – jak to miało miejsce w ubiegłym roku – żadnym odpisem – mówi „Rz” Sobiesław Pająk z domu maklerskiego IDM SA. Podobne prognozy są dla TVN, która zyska na umacnianiu się złotego.

– Przy naszych przewidywaniach wzrostu PKB na poziomie 1 proc. w przyszłym roku nie należy się spodziewać wielkich zwyżek na rynku telewizyjnym. Przychody telewizji z reklam mogą jeszcze...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8391

Spis treści
Zamów abonament