Mediowy rynek odbije się w 2011 roku
TVN i Agora zamkną II kwartał spadkiem zysków. Analitycy spodziewają się, że mediowy rynek w Polsce, a wraz z nim spółki z branży, zacznie rosnąć dopiero za dwa lata
Zdaniem ekspertów w II kwartale Agora i TVN wykażą spadki zysku. Ten rok obie firmy według analityków zamkną jednak na plusie. – Agora, pod warunkiem że nie zaskoczy – jak to miało miejsce w ubiegłym roku – żadnym odpisem – mówi „Rz” Sobiesław Pająk z domu maklerskiego IDM SA. Podobne prognozy są dla TVN, która zyska na umacnianiu się złotego.
– Przy naszych przewidywaniach wzrostu PKB na poziomie 1 proc. w przyszłym roku nie należy się spodziewać wielkich zwyżek na rynku telewizyjnym. Przychody telewizji z reklam mogą jeszcze...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta