Wydatki na reklamy w amerykańskich gazetach wzrosną
Zapowiedzi szybkiej śmierci papierowych gazet są przesadzone. Ich przychody reklamowe, przynajmniej w USA, w przyszłym roku znów zaczną rosnąć, a w 2014 r. powrócą do niemal takiego samego poziomu jak w 2008 r. – prognozuje amerykańska firma badawcza Borrell Associates.
Według jej obliczeń przychody reklamowe papierowych mediów wzrosną z 35,8 w 2009 r. do 39 mld dol. za pięć lat (wzrost o 8,7 proc.).
– Udział papierowych gazet w ogólnych przychodach reklamowych wzrośnie z 14,4 proc....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta