Obniżki nie uratują wyników
Walka o klienta za wszelką cenę nie przynosi efektów. Sprzedaż wielu towarów wciąż spada
Samo bombardowanie konsumentów takimi negatywnymi informacjami jak prognozy dużego wzrostu bezrobocia czy niedawne spekulacje na temat możliwości podwyższenia podatków wystarczyły, aby Polacy zaczęli mniej wydawać.
Z badań firmy 4P Research Mix wynika, że 41 proc. Polaków zmniejszy wydatki na wakacyjne wyjazdy, ponad 20 proc. na odzież i ubrania, posiłki poza domem czy usługi typu fryzjer lub kosmetyczka. – To politycy rozpoczęli propagandę kryzysową w Polsce i często nieprzemyślane wypowiedzi wywołały duże zamieszanie – przedsiębiorcy odkładali inwestycje, konsumenci zaczęli redukować wydatki. Teraz widać, że obawy były na wyrost. Skłonność do wydawania...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta