Kupuj, póki kryzys
Lepsza strona kryzysu to tańsze zakupy. By zdobyć klienta, firmy prześcigają się w obniżaniu cen
Wyprzedaże od kilku lat najczęściej kojarzymy z salonami odzieżowymi i obuwniczymi, ale i tam zazwyczaj zaczynały się w czerwcu i kończyły w lipcu. Tymczasem od kilku miesięcy przeceny sięgające 70 proc. trwają w salonach Galerii Centrum i sklepach Monnari, podobne obniżki wciąż oferują salony Vistuli i Wólczanki, wyprzedaże trwają też w sklepach Top Secret.
Walka o klienta nie dziwi – według prognoz firmy doradczej PMR w tym roku zakupy odzieży i obuwia spadną o 6 proc., do 25,5 mld zł. – Tak słabego sezonu nie pamiętam, wyprzedaże trwają...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta