Łatwiej zrobić show niż biznes
Sława nie gwarantuje powodzenia w interesach. Przekonało się o tym wiele gwiazd, także w Polsce
Kilka dni temu media obiegła informacja, że Bruce Willis zostanie udziałowcem grupy Belvedere produkującej wódkę Sobieski. To pierwszy przypadek, kiedy zagraniczna gwiazda zdecydowała się włożyć swoje pieniądze w firmę z polskim rodowodem. Niczym nowym nie jest jednak to, że gwiazdy kina, telewizji lub sportu decydują się na pomnażanie pieniędzy. – Najczęściej inwestują w branżę, na której najbardziej się znają. W przypadku aktorów i reżyserów są to na przykład firmy produkujące filmy – mówi Marek Zuber, prezes spółki Dexus Partners, która zajmuje się doradztwem finansowym, także ludziom show-biznesu.
Wytwórnie filmowe mają np. twórca „Gwiezdnych wojen” George Lucas oraz aktor Mel Gibson. W Polsce o takie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta