Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Łatwiej zrobić show niż biznes

09 października 2009 | Ekonomia | Beata Drewnowska Piotr Mazurkiewicz
Gwiazdy, które zarobiły, gwiazdy, które straciły
źródło: Rzeczpospolita
Gwiazdy, które zarobiły, gwiazdy, które straciły

Sława nie gwarantuje powodzenia w interesach. Przekonało się o tym wiele gwiazd, także w Polsce

Kilka dni temu media obiegła informacja, że Bruce Willis zostanie udziałowcem grupy Belvedere produkującej wódkę Sobieski. To pierwszy przypadek, kiedy zagraniczna gwiazda zdecydowała się włożyć swoje pieniądze w firmę z polskim rodowodem. Niczym nowym nie jest jednak to, że gwiazdy kina, telewizji lub sportu decydują się na pomnażanie pieniędzy. – Najczęściej inwestują w branżę, na której najbardziej się znają. W przypadku aktorów i reżyserów są to na przykład firmy produkujące filmy – mówi Marek Zuber, prezes spółki Dexus Partners, która zajmuje się doradztwem finansowym, także ludziom show-biznesu.

Wytwórnie filmowe mają np. twórca „Gwiezdnych wojen” George Lucas oraz aktor Mel Gibson. W Polsce o takie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8443

Spis treści
Zamów abonament