Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Rynek reklamy w USA skurczy się tylko minimalnie

21 stycznia 2010 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Reklamowe wydatki w USA wesprą w tym roku kampanie promocyjne związane z olimpiadą oraz kampanie politycz- ne. W sumie sięgną one około 3,2 mld dol.
źródło: Rzeczpospolita
Reklamowe wydatki w USA wesprą w tym roku kampanie promocyjne związane z olimpiadą oraz kampanie politycz- ne. W sumie sięgną one około 3,2 mld dol.

Publikująca prognozy dotyczące rynku reklamy firma Magna zweryfikowała w górę swoje oczekiwania odnośnie rynku amerykańskiego w najbliższych latach

Według jej aktualnych założeń skurczy się on w tym roku w porównaniu z 2009 zaledwie o 0,1 proc., a nie – jak przewidywano wcześniej – o 1,3 proc. Z uwzględnieniem szacowanych wydatków na polityczne kampanie reklamowe i te związane z zimowymi igrzyskami...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8528

Spis treści
Zamów abonament