1,5 mld zł na mrożonki
Kryzys nie zahamował sprzedaży mrożonej żywności. W 2010 roku Polacy kupią jej o niemal 5 procent więcej niż przed rokiem
W tym roku sprzedaż mrożonej żywności, m.in. mieszanek warzywnych i owocowych, dań gotowych oraz pizzy sięgnie 211,3 tys. ton – prognozuje Euromonitor International. Wydamy na nią nieco ponad 1,5 mld zł. Mimo zwiększonych zakupów kwota ta będzie o niecały 1 proc. niższa niż w 2009 r.
Analitycy Euromonitora tłumaczą, że jedną z głównych przyczyn spadku wartości rynku jest rosnąca popularność marek własnych sieci handlowych. – To zjawisko jest nie tylko skutkiem kryzysu. Sieci handlowe, widząc potencjał rynku...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta