Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wabik na petentów

26 stycznia 2010 | Życie Warszawy | Robert Biskupski

Ochota wprowadza umawianie spotkań przez SMS, inne dzielnice rozbudowują systemy numerkowe. Ale eksperci przypominają: trzeba jeszcze zmienić nastawienie urzędników

Na 18 urzędów dzielnic system kolejkowy nie działa tylko w pięciu (Ochota, Rembertów, Ursus, Wilanów i Wesoła). W większości na wizytę można już umówić się też przez telefon i Internet.

Dzielnice prześcigają się jednak w pomysłach na ułatwienie życia swoim mieszkańcom. Na Białołęce można sprawdzić przez Internet, ile osób czeka aktualnie w kolejce i który numerek jest właśnie „załatwiany”, z kolei w Ursusie z urzędnikiem porozmawiamy na internetowym czacie. Praga-Południe postawiła na komunikatory: z ratuszem skontaktujemy się przez Skype i Gadu-Gadu.

Ruszył też przetarg na budowę systemu kolejkowego na Mokotowie. W otwartym wiosną zeszłego roku Wydziale Obsługi Mieszkańców będzie można pobierać numerki do 30 okienek, a na spotkanie umówimy się też przez Internet.

– Poprosiliśmy miasto o wprowadzenie takiego systemu, bo wiadomo, że ułatwia on życie nie tylko petentom, ale również poprawia pracę urzędników – mówi rzecznik dzielnicy...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8532

Spis treści

Styl życia

Zamów abonament