Najbardziej bulwersują reklamy na billboardach i w Internecie
Jesteśmy coraz bardziej krytyczni względem reklam. W ubiegłym roku do Rady Reklamy wpłynęło na nie aż 627 skarg. To o ponad jedną czwartą więcej niż rok wcześniej
Reklamy są też na celowniku Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Urząd ogłosił wczoraj nałożenie kar za kampanie reklamowe sieci sklepów Vobis, operatora sieci komórkowej Era (Polska Telefonia Cyfrowa) i sieci kablowej Aster. Prezes UOKiK uznała, że wprowadzały one klientów w błąd, i nałożyła w sumie ponad 9 mln zł kary. Największą na Erę – 8,7 mln zł.
W przypadku skarg do Rady Reklamy to nie wprowadzanie w błąd, ale...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta