Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Najbardziej bulwersują reklamy na billboardach i w Internecie

26 stycznia 2010 | Ekonomia | ML UZ
najbardziej krytykowane reklamy
źródło: Rzeczpospolita
najbardziej krytykowane reklamy

Jesteśmy coraz bardziej krytyczni względem reklam. W ubiegłym roku do Rady Reklamy wpłynęło na nie aż 627 skarg. To o ponad jedną czwartą więcej niż rok wcześniej

Reklamy są też na celowniku Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Urząd ogłosił wczoraj nałożenie kar za kampanie reklamowe sieci sklepów Vobis, operatora sieci komórkowej Era (Polska Telefonia Cyfrowa) i sieci kablowej Aster. Prezes UOKiK uznała, że wprowadzały one klientów w błąd, i nałożyła w sumie ponad 9 mln zł kary. Największą na Erę – 8,7 mln zł.

W przypadku skarg do Rady Reklamy to nie wprowadzanie w błąd, ale...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8532

Spis treści

Styl życia

Zamów abonament