Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Produkcja na zlecenie daje zarobić

26 stycznia 2010 | Ekonomia | Beata Drewnowska Piotr Mazurkiewicz
Najczęściej marki własne  wybieramy w przypadku produktów pierwszej potrzeby. Kupując je, kierujemy się ceną.
źródło: Rzeczpospolita
Najczęściej marki własne wybieramy w przypadku produktów pierwszej potrzeby. Kupując je, kierujemy się ceną.

Producenci marek własnych zyskują w kryzysie. Dzięki nim poprawili znacznie ubiegłoroczne wyniki

– W 2009 r. nasza łączna sprzedaż zwiększyła się o 32 proc. W przypadku marek własnych wzrost ten zbliżył się do 40 proc. – mówi Paweł Nowakowski, prezes notowanej na GPW grupy Makarony Polskie. Produkcja na zlecenie stanowi niemal 70 proc. obrotów tej grupy.

Udział na takim samym poziomie marki własne mają w przychodach Sokpolu, czołowego producenta napojów i soków pod markami własnymi w Polsce i regionie. W 2009 r. wartość sprzedaży tej firmy zwiększyła się o kilkanaście proc.

– Zakładamy, że w tym roku, nawet...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8532

Spis treści

Styl życia

Zamów abonament