Produkcja na zlecenie daje zarobić
Producenci marek własnych zyskują w kryzysie. Dzięki nim poprawili znacznie ubiegłoroczne wyniki
– W 2009 r. nasza łączna sprzedaż zwiększyła się o 32 proc. W przypadku marek własnych wzrost ten zbliżył się do 40 proc. – mówi Paweł Nowakowski, prezes notowanej na GPW grupy Makarony Polskie. Produkcja na zlecenie stanowi niemal 70 proc. obrotów tej grupy.
Udział na takim samym poziomie marki własne mają w przychodach Sokpolu, czołowego producenta napojów i soków pod markami własnymi w Polsce i regionie. W 2009 r. wartość sprzedaży tej firmy zwiększyła się o kilkanaście proc.
– Zakładamy, że w tym roku, nawet...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta