Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Kontratak marek własnych

26 stycznia 2010 | Ekonomia | Piotr Mazurkiewicz Beata Drewnowska
Konsumenci przekonują się do marek własnych. Ich udziały w rynku są wciąż dużo niższe niż w większości państw zachodnich.
źródło: Rzeczpospolita
Konsumenci przekonują się do marek własnych. Ich udziały w rynku są wciąż dużo niższe niż w większości państw zachodnich.

W przypadku niektórych produktów wartość ich sprzedaży wzrosła nawet o prawie 30 proc.

W ubiegłym roku sprzedaż produktów spożywczych pod markami własnymi wzrosła wartościowo o 19,4 proc. – wynika z danych firmy Nielsen. To trzykrotnie więcej niż średnia dla całego rynku. Produktów chemicznych z markami własnymi sprzedano za 28 proc. więcej niż rok temu. W przypadku wszystkich wyrobów chemicznych wartość sprzedaży wzrosła już tylko o 9,5 proc.

– Sprzedaż towarów z markami własnymi rosła znacznie szybciej niż innych produktów markowych. Pewien wpływ na to miała aktualna...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8532

Spis treści

Styl życia

Zamów abonament