Kontratak marek własnych
W przypadku niektórych produktów wartość ich sprzedaży wzrosła nawet o prawie 30 proc.
W ubiegłym roku sprzedaż produktów spożywczych pod markami własnymi wzrosła wartościowo o 19,4 proc. – wynika z danych firmy Nielsen. To trzykrotnie więcej niż średnia dla całego rynku. Produktów chemicznych z markami własnymi sprzedano za 28 proc. więcej niż rok temu. W przypadku wszystkich wyrobów chemicznych wartość sprzedaży wzrosła już tylko o 9,5 proc.
– Sprzedaż towarów z markami własnymi rosła znacznie szybciej niż innych produktów markowych. Pewien wpływ na to miała aktualna...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta