Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

TFI tną wydatki reklamowe

02 lutego 2010 | Ekonomia | Natalia Chudzyńska
W tym roku fundusze planują wzrost wydatków.  Zachęca je do tego lepsza sytuacja na rynku kapitałowym. ∑
źródło: Rzeczpospolita
W tym roku fundusze planują wzrost wydatków. Zachęca je do tego lepsza sytuacja na rynku kapitałowym. ∑

Towarzystwa funduszy inwestycyjnych wydały w 2009 r. na reklamę o 80 proc. mniej niż rok wcześniej

Jak wskazują dane firmy Expert Monitor, w minionym roku reklamy funduszy inwestycyjnych kosztowały 7,3 mln zł. Rok wcześniej było to 37,2 mln zł.

Największym reklamodawcą w 2009 r. było Pioneer Pekao TFI, którego wydatki sięgnęły blisko 2 mln zł. Ponad milion złotych wydało jeszcze tylko Union Investment TFI – 1,4 mln zł.

W rzeczywistości z jednej strony...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8538

Spis treści
Zamów abonament