TFI tną wydatki reklamowe
Towarzystwa funduszy inwestycyjnych wydały w 2009 r. na reklamę o 80 proc. mniej niż rok wcześniej
Jak wskazują dane firmy Expert Monitor, w minionym roku reklamy funduszy inwestycyjnych kosztowały 7,3 mln zł. Rok wcześniej było to 37,2 mln zł.
Największym reklamodawcą w 2009 r. było Pioneer Pekao TFI, którego wydatki sięgnęły blisko 2 mln zł. Ponad milion złotych wydało jeszcze tylko Union Investment TFI – 1,4 mln zł.
W rzeczywistości z jednej strony...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta