Branżę czeka konsolidacja
Spółki specjalizujące się w outdoorze czekają w najbliższych latach roszady właścicielskie
Prezes Clear Channel International, grupy, do której należy jedna z pięciu największych firm outdoorowych w Polsce – Clear Channel Poland, mówi „Rz”, że jego firma jest zainteresowana udziałem w konsolidacji rynku. – Polski rynek reklamy zewnętrznej będzie się konsolidował w perspektywie dwóch, trzech lat. Chcemy wziąć udział w tym procesie – zapowiada William Eccleshare, który jest szefem CCI od lata ubiegłego roku. – Polska należy do dziesięciu największych rynków, na których działa Clear Channel, i sądzimy, że będzie on rósł szybciej niż inne kraje. Z tego też powodu zamierzamy tu silnie inwestować – mówi.
W jego ocenie nowi gracze, jeśli się pojawią, także będą zdobywać polski rynek poprzez przejęcia. – Poprzednia fala kryzysu z lat 2001 – 2003 udowodniła, jaki może być jego...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta