Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Polska jest obiecującym rynkiem

06 kwietnia 2010 | Ekonomia | Magdalena Lemańska Urszula Zielińska
autor zdjęcia: Magda Starowieyska
źródło: Fotorzepa

William Eccleshare, prezes Clear Channel International

Rz: Myśli pan, że polski rynek jest na tyle atrakcyjny, by wejść tu z nową firmą outdoorową?

William Eccleshare: Byłoby to trudne, bo wejście na ten rynek oznacza bardzo konkretne koszty uruchomienia działalności – trzeba zatrudnić zespół, mieć siedzibę, wymyślić strategię, zbudować relacje z reklamodawcami i domami mediowymi, a na rynku jest już zbyt wielu graczy. Myślę więc, że jeśli pojawi się ktoś, kto będzie chciał wejść na rynek, prawdopodobnie będzie szukał okazji do akwizycji, a nie do zakładania nowej firmy. Z ekonomicznego punktu widzenia na pewno trzeba powiedzieć,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8591

Spis treści
Zamów abonament