Polska jest obiecującym rynkiem
William Eccleshare, prezes Clear Channel International
Rz: Myśli pan, że polski rynek jest na tyle atrakcyjny, by wejść tu z nową firmą outdoorową?
William Eccleshare: Byłoby to trudne, bo wejście na ten rynek oznacza bardzo konkretne koszty uruchomienia działalności – trzeba zatrudnić zespół, mieć siedzibę, wymyślić strategię, zbudować relacje z reklamodawcami i domami mediowymi, a na rynku jest już zbyt wielu graczy. Myślę więc, że jeśli pojawi się ktoś, kto będzie chciał wejść na rynek, prawdopodobnie będzie szukał okazji do akwizycji, a nie do zakładania nowej firmy. Z ekonomicznego punktu widzenia na pewno trzeba powiedzieć,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta