Niecałą zabawę firma wrzuci w koszty
Przedsiębiorca, który na spotkanie integracyjne zaprasza kontrahentów, powinien wyodrębnić dotyczące ich wydatki
Tak wynika z wyroku z Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego z 14 maja 2010 r.
Sprawa dotyczyła wniosku o interpretację. Wystąpiła z nim firma Fuji Polska Distribution sp. z o.o. W pytaniu wyjaśniła, że zleca organizacje różnych imprez sportowo-rekreacyjnych. W czasie imprez spółka ma możliwość przeprowadzenia akcji promocyjnych, umieszczania banerów, flag i innych materiałów reklamowych. Imprezy te połączone są ze spotkaniem dla pracowników oraz osób współpracujących ze spółką.
W planie spotkań przewidziana jest zarówno część szkoleniowa, jak i integracyjna. W tej pierwszej uczestnicy informowani są o cechach produktów będących w ofercie firmy oraz o nowościach wprowadzanych na rynek. Przewidziane są także wykłady specjalistów.
Szkolenia wzbogacone są o elementy o charakterze integracyjnym. Również wtedy uczestnicy utrwalają sobie wiedzę o produktach firmy, na przykład podczas imprezy zimowej organizowany jest slalom pomiędzy nimi. Inne konkursy także powiązane są z działalnością firmy....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta