Albo wymiana, albo naprawa
Konsument nie jest bezbronny, może się domagać nawet zwrotu pieniędzy
Zdarza się, że kupiony właśnie towar po prostu nagle przestał funkcjonować. Zwykle oznacza to, że ma on wadę. W języku prawniczym mówi się wówczas, że jest niezgodny z umową. Oznacza to często, że nie nadaje się do celu, do jakiego jest używany, bądź nie ma właściwości, jakimi powinien się charakteryzować, albo też został nieprawidłowo zamontowany lub uruchomiony.
Co wtedy robić? Konsument nie jest w takiej sytuacji bezbronny. Jest...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta