Kandydat Platformy patrzy z siatki
Wbrew zapowiedziom PO w miastach zawisły ogromne reklamy z wizerunkiem Bronisława Komorowskiego
Twarz Bronisława Komorowskiego, hasło jego kampanii „Zgoda buduje”, w tle barwy Polski i UE. Takie ogromne reklamy od piątku są wieszane w polskich miastach (jedna – dwie w każdym regionie).
A jeszcze w kwietniu szef Klubu PO Grzegorz Schetyna zapowiedział, że partia nie wywiesi wyborczych billboardów. – I rzeczywiście ich nie mamy – tłumaczy poseł Małgorzata Kidawa-Błońska, rzecznik sztabu Komorowskiego. Są to bowiem tzw. siatki rozwieszane na ścianach budynków. –Zdecydowaliśmy się je powiesić, bo jednak kampania wizerunkowa musi być prowadzona – dodaje Kidawa-Błońska.
– Argumenty, że PO zrezygnowała z billboardów, gdy powiesiła o wiele większe reklamy, są słabe w kontekście apeli...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta