Polscy szefowie chcą być kreatywni
Kreatywność i otwartość to dla polskich prezesów kluczowe cechy lidera. Mniej liczy się ceniona w świecie uczciwość
Większości szefów firm w świecie twierdzi, że kreatywność, uczciwość i myślenie w skali globalnej to najważniejsze cechy przywódcze. Polscy menedżerowie kreatywność cenią jeszcze bardziej, ale zdecydowanie wyżej od uczciwości stawiają otwartość i zaangażowanie lidera. Na globalne myślenie nie zwracają uwagi.
To tylko niektóre z różnic w postrzeganiu biznesu i środowiska biznesowego, jakie wykazała tegoroczna edycja badania Global CEO Study, które wśród 1200 dyrektorów generalnych dużych, renomowanych firm z całego świata (w tym kilkunastu z Polski) przeprowadził...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta