Miliardy na zdrowie
Rosną wydatki Polaków na dietetyczne i naturalne produkty. Żyłę złota widzą w tym polskie mleczarnie
– Do końca 2011 r. chcemy zdobyć 5 proc. polskiego rynku funkcjonalnych przetworów mleczarskich – mówi „Rz” Andrzej Grabowski, współwłaściciel grupy Polmlek. Ta czołowa firma mleczarska, do której należy m.in. marka Warmia, wprowadziła swoje pierwsze produkty funkcjonalne, czyli zawierające składniki poprawiające funkcjonowanie organizmu, w pierwszym kwartale tego roku. Wśród nich są jogurty z kolagenem.
Polmlek zapowiada, że będzie rozwijał ofertę przetworów funkcjonalnych. Za kilka tygodni ma uruchomić linię do produkcji jogurtów pitnych. Wyda na nią ok. 12...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta