Można odliczyć koszty marketingu
Fiskus nie ma prawa z góry kwestionować faktur za pośrednictwo przy zawieraniu kontraktów
Musi wykazać, że usługi nie zostały wykonane. To wnioski z wyroku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie.
Urząd skarbowy uznał, że spółka z o.o. zawyżyła podatkowe koszty. Zaliczyła do nich kwoty z faktur za usługi marketingowe, które nie zostały wykonane. Świadczą o tym m.in. wyjaśnienia kontrahentów spółki (złożone w trakcie czynności sprawdzających). Nie potwierdzili oni, że zawierali umowy za pośrednictwem firm marketingowych. Urząd...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta