Trudna walka o polskich piwoszy
Zdaniem ekspertów kontrowersyjna promocja piwa Lech nie zaszkodzi wynikom Kompanii Piwowarskiej
Wręcz przeciwnie. – Dla Kompanii to same zyski. To jest tak, że im więcej o jakiejś marce mówi się i pisze, tym lepiej dla niej. Rośnie jej rozpoznawalność. To świetna reklama – nie ma wątpliwości Roman Jędrkowiak, właściciel firmy doradztwa marketingowego CMO of The Year.
Chodzi o reklamę piwa, która została umieszczona naprzeciwko Wawelu, gdzie pochowano prezydenta Lecha Kaczyńskiego. Kontrowersje wywołało hasło reklamowe „Spragniony wrażeń? Zimny Lech”.
– Nie spodziewamy się, żeby ta reklama miała jakikolwiek wpływ na nasze wyniki – mówi „Rz” Paweł Kwiatkowski, dyrektor ds....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta