Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Trudna walka o polskich piwoszy

10 sierpnia 2010 | Ekonomia | Katarzyna Kucharczyk
Polski rynek chmielowego trunku
źródło: Rzeczpospolita
Polski rynek chmielowego trunku

Zdaniem ekspertów kontrowersyjna promocja piwa Lech nie zaszkodzi wynikom Kompanii Piwowarskiej

Wręcz przeciwnie. – Dla Kompanii to same zyski. To jest tak, że im więcej o jakiejś marce mówi się i pisze, tym lepiej dla niej. Rośnie jej rozpoznawalność. To świetna reklama – nie ma wątpliwości Roman Jędrkowiak, właściciel firmy doradztwa marketingowego CMO of The Year.

Chodzi o reklamę piwa, która została umieszczona naprzeciwko Wawelu, gdzie pochowano prezydenta Lecha Kaczyńskiego. Kontrowersje wywołało hasło reklamowe „Spragniony wrażeń? Zimny Lech”.

– Nie spodziewamy się, żeby ta reklama miała jakikolwiek wpływ na nasze wyniki – mówi „Rz” Paweł Kwiatkowski, dyrektor ds....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8696

Spis treści
Zamów abonament