Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Jak łatwo sparaliżować aleję JP II

14 sierpnia 2010 | Życie Warszawy | Konrad Majszyk

– Zarząd Transportu Miejskiego zostawił w al. Jana Pawła II tylko dwie linie: 17 i 33. Obie skręcają w ul. Broniewskiego i jadą do osiedla Piaski. Wystarczy jedna awaria albo stłuczka i cała al. Jana Pawła II zostaje bez tramwajów! – denerwuje się Tomasz Sikorski.

Czytelnik twierdzi, że tak stało się we wtorek ok. godz. 7.40. Z powodu awarii na Broniewskiego pasażerowie z al. Jana Pawła II byli zdani tylko na autobusy.

ZTM „poluje” na tramwaje z al. Jana Pawła II od ubiegłego roku, kiedy zlikwidował linię 19. W lipcu tego roku zawiesił kursowanie linii 16. „Siedemnastka” skręca zaś w Broniewskiego od lipca tego roku, kiedy zaczęła się sypać komora na skrzyżowaniu Popiełuszki i Krasińskiego.

– Dlaczego ZTM skierował linię 17 objazdem do osiedla Piaski zamiast np. do pętli Ratuszowa-Zoo? Wtedy tramwaje włączałyby się w al. Jana Pawła II obok Arkadii – dziwi się Tomasz Sikorski.

– Obie linie 17 i 33 celowo się pokrywają, żeby obsłużyć wzmożony ruch aż do pl. Grunwaldzkiego. Ale od 6 września tramwaj linii 17 znowu zacznie dojeżdżać do AWF – mówi rzecznik ZTM Igor Krajnow.

Brak okładki

Wydanie: 8700

Spis treści
Zamów abonament