W USA reklama w sieci znowu wzrośnie szybciej niż rynek
Rynek reklamy internetowej za oceanem otrząsnął się już z kryzysu. W 2011 r. firmy zwiększą nakłady na taką formę promocji aż o 14 proc., podczas gdy cały rynek reklamy wzrośnie o mniej niż 5 proc. – wynika z prognoz firmy analitycznej Borrell Associates.
Cały amerykański tort reklamowy będzie w 2011 r. wart 238,6 mld dol., z czego reklama internetowa zagarnie ok. 22 proc., czyli 51,9 mld dol. Aż 10,9 mld dol. będzie wart w przyszłym roku rynek targetowanej (kierowanej do wybranej grupy odbiorców) tzw....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta