Podravka walczy o zyski ze spaghetti
Producent Vegety wchodzi na polski rynek makaronów. Zdobycie silnej pozycji może być trudne
Podravka, oferująca dotąd w Polsce przyprawy i sosy warzywne, nie traci czasu. Od kilku dni jej makarony są wprowadzane w całym kraju zarówno do sieci handlowych, jak i do małych sklepów. Przewagę nad konkurencją chce zdobyć niską ceną. Paczka jej makaronów – wytworzonych wyłącznie z pszenicy durum – kosztować ma na półce sklepowej nie więcej niż ok. 3,70 zł.
Firma nie zdradza, jakie udziały chciałaby zdobyć w polskim rynku makaronów wartym według GUS 645 mln zł. Tymczasem konkurenci nie wróżą jej spektakularnego sukcesu w krótkim czasie. Na polskim rynku działa ponad 100 producentów, ale...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta