Producent dań gotowych chce połknąć dwie firmy
Mispol planuje fuzję z wytwórcami kindziuka i makaronów
Szykują się duże transakcje na polskim rynku spożywczym. Mispol, produkujący dania gotowe i karmę dla zwierząt, planuje dwa przejęcia. Najpierw chce kupić mięsną firmę PMB. Następnym krokiem będzie fuzja z giełdowymi Makaronami Polskimi – wynika z naszych informacji.
PMB to jedna z najbardziej znanych mięsnych firm w Polsce. Działa w segmencie premium, sztandarowym produktem jest kindziuk. Spółka zarządza siecią delikatesów mięsnych U Rzeźnika. W 2009 r. sprzedaż wyniosła 315 mln zł, EBITDA (zysk operacyjny plus amortyzacja) – 11,3 mln zł. Tegoroczne wyniki mają być lepsze od ubiegłorocznych.
Mispol zamierza przejąć 45,5 proc. udziałów PMB za łączną kwotę ponad 14,6 mln...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta