Polityka ciepłej wody, czyli boom aquaparków
Polacy mają nową ulubioną rozrywkę. Samorządy liczą, że sporo na niej zarobią
Magdalena Kozmana
– Aquapark stał się synonimem wypoczynku. W czasach kryzysu coraz mniej osób stać na wyjazd, Polacy wolą wydać pieniądze na rozrywkę w kraju
– przekonuje Bartłomiej Andrusiewicz, prezes Wrocławskiego Parku Wodnego. – Dlatego parki wodne przeżywają prawdziwe oblężenie. W Polsce godzina zabawy w aquaparku kosztuje ok. 15 zł. To cztery razy mniej niż np. w Niemczech.
Z danych zebranych przez „Rz” wynika, że samorządy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta