Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Urząd przyjazny obywatelom

02 lutego 2011 | Prawo | Arkadiusz Jaraszek

MSWiA chce większej efektywności działania urzędów i obsługi petentów

Na ten rok resort spraw wewnętrznych i administracji ma trzy cele: poprawę efektywności działania administracji, poprawę obsługi administracyjnej obywatela oraz zapewnienie dostępu do zasobu geodezyjnego i kartograficznego.

W ramach zwiększenia efektywności MSWiA planuje m.in. ściślejsze zespolenie na szczeblu województwa oraz szerszą współpracę jednostek samorządowych.

MSWiA zapowiedziało także przygotowanie strategii „Sprawne państwo 2011 – 2020”.

Żeby poprawić obsługę administracyjną obywatela, resort chce zwiększyć standard zarządzania w 380 urzędach. Chodzi m.in. o szkolenia z PO „Kapitał ludzki”. Mają być finansowane ze środków Unii.

Brak okładki

Wydanie: 8842

Spis treści
Zamów abonament