Polacy będą wydawać coraz więcej na jogurty
Krajowe firmy mleczarskie wykorzystują boom na rynku
Jogurty są jednymi z tych przetworów z mleka, które najbardziej napędzają boom w branży. – Od 2006 do 2010 r. sprzedaż jogurtów w ujęciu ilościowym wzrosła w Polsce o 59 proc. – mówi „Rz" Ewa Zacharewicz, kierownik ds. relacji zewnętrznych i komunikacji w spółce Danone Polska, która z udziałami zbliżającymi się do 40 proc. jest liderem polskiego rynku jogurtów pod względem wartości sprzedaży. Firma Nielsen podaje, że tylko w ubiegłym roku kupiliśmy o 12 proc. jogurtów więcej niż w 2009 r., wydając na nie 1,9 mld zł.
Na dotychczasowym rozwoju rynku z pewnością się nie skończy. Firma badawcza Euromonitor International –...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta