FoodCare reaktywuje Frugo
Właściciel marek Gellwe i Fitella kupił prawa do napoju, który bił rekordy popularności w latach 90. XX wieku
W ramach umowy (firmy nie ujawniły wartości kontraktu) należąca do Wiesława Włodarskiego spółka FoodCare nabyła prawa do nazwy Frugo, logotypów, projektu butelki i kapsla, domen internetowych, sloganu reklamowego oraz oryginalnej receptury popularnego przed laty napoju. Nowy właściciel zapowiada, że oferowane przez niego Frugo będzie napojem skierowanym dla osób w wieku od 14 do 28 lat.
Frugo pojawiło się w polskich sklepach w 1996 roku i zostało się jednym z najbardziej znanych napojów owocowych. W 2002 roku firma Alima Gerber zdecydowała się sprzedać napój, który zaczął tracić udziały rynkowe. Markę kupiła firma Krynica Zdrój, która zbankrutowała. W 2009 roku Frugo od syndyka przejęła firma Aflofarm.
Frugo jest nadal popularne w Polsce. Na portalu społecznościowym Facebook napój "lubi" prawie 53 tys. użytkowników.