Groteska o polskich kompleksach i żydowskim pechu
Warszawskie Spotkania zdominowali reżyserzy urodzeni w latach 70., rozliczający się z przeszłością w artystycznych happeningach
Czym, jeśli nie szaloną zabawą, jest „Mesjasz" Małgorzaty Sikorskiej-Miszczuk (tekst) i Michała Zadary (reżyser, rocznik 1976), który zainaugurował Warszawskie Spotkania Teatralne? Punktem wyjścia są tu poszukiwania zaginionej, a może nienapisanej przez Brunona Schulza powieści, ale twórcy dodają kolejne wątki, wprowadzając opowieść na nowe tory. „Mesjasz" miesza historię z teraźniejszością. To także zabawa w teatr, rzecz o powstawaniu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta