Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Internetowe radio za oceanem zarabia coraz więcej

14 kwietnia 2011 | Ekonomia | ML
Przychody radia w USA. Wpływy reklamowe  nadawców z działalności  w Internecie będą rosły, choć powoli. Gros przychodów  z reklam wciąż ma na razie pochodzić z promocji w eterze.
źródło: Rzeczpospolita
Przychody radia w USA. Wpływy reklamowe nadawców z działalności w Internecie będą rosły, choć powoli. Gros przychodów z reklam wciąż ma na razie pochodzić z promocji w eterze.

W USA w kolejnych latach szybciej niż stanowiące gros radiowego rynku reklamowego wpływy od firm reklamujących się przy programach w eterze.

Po słabym, kryzysowym 2009 roku reklamowy rynek radiowy w USA stanął już na nogi. Najnowsze dane podsumowujące ubiegły rok w tej branży pokazują, że jej całkowite wpływy reklamowe wynosiły wtedy 15,9 mld dol., o 7,9 proc. więcej niż rok wcześniej, kiedy spadek wyniósł aż 16,7 proc. – wynika z...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8903

Spis treści
Zamów abonament