Internetowe radio za oceanem zarabia coraz więcej
W USA w kolejnych latach szybciej niż stanowiące gros radiowego rynku reklamowego wpływy od firm reklamujących się przy programach w eterze.
Po słabym, kryzysowym 2009 roku reklamowy rynek radiowy w USA stanął już na nogi. Najnowsze dane podsumowujące ubiegły rok w tej branży pokazują, że jej całkowite wpływy reklamowe wynosiły wtedy 15,9 mld dol., o 7,9 proc. więcej niż rok wcześniej, kiedy spadek wyniósł aż 16,7 proc. – wynika z...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta