Zakupy w outletach coraz popularniejsze
W Polsce przybywa sklepów sprzedających taniej m.in. końcówki kolekcji
Sklepy outletowe sprzedają głównie rzeczy pozostałe po wyprzedażach lub serie próbne. Jednak dzięki temu ceny są w nich przynajmniej o 30, a nawet 70 proc. niższe niż w centrach handlowych. Choć zakupy wiążą się często z mozolnym poszukiwaniem właściwego rozmiaru, to jednak dla 54 proc. klientów tego typu sklepów najważniejsza jest cena.
Więcej klientów
Jak podaje firma Cushman & Wakefield (C&W), od 2002 roku w Polsce zostało otwartych sześć centrów wyprzedażowych sieci Factory oraz Fashion House. – Kolejne cztery mają zostać otwarte w ciągu dwóch lat. W porównaniu z outletami zachodnimi, gdzie wielu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta