Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

CEDC będzie walczyć ze Stockiem o rynek wódek smakowych

18 czerwca 2011 | Ekonomia | Beata Drewnowska
CEDC straciło pozycję lidera  w Polsce. Teraz próbuje zwiększyć udziały, m.in. wprowadzając nowe wódki.
źródło: Rzeczpospolita
CEDC straciło pozycję lidera w Polsce. Teraz próbuje zwiększyć udziały, m.in. wprowadzając nowe wódki.

Dzięki Żubrówce Białej wicelider rynku wódki zmniejsza dystans do rywala. Teraz chce mu odebrać udziały nową marką: Jeżówką

 

– W czerwcu w Polsce pojawi się nasza nowa marka Jeżówka, pod którą będziemy sprzedawać wódki smakowe ze średniej półki cenowej – mówi "Rz" William Carey, prezes notowanego na giełdach w Nowym Jorku i Warszawie CEDC, wicelidera rynku wódki w Polsce. – W pierwszej kolejności wprowadzimy smak jabłkowo-miętowy, wiśniowy i cytrynowy – dodaje szef CEDC....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8957

Spis treści
Zamów abonament