CEDC będzie walczyć ze Stockiem o rynek wódek smakowych
Dzięki Żubrówce Białej wicelider rynku wódki zmniejsza dystans do rywala. Teraz chce mu odebrać udziały nową marką: Jeżówką
– W czerwcu w Polsce pojawi się nasza nowa marka Jeżówka, pod którą będziemy sprzedawać wódki smakowe ze średniej półki cenowej – mówi "Rz" William Carey, prezes notowanego na giełdach w Nowym Jorku i Warszawie CEDC, wicelidera rynku wódki w Polsce. – W pierwszej kolejności wprowadzimy smak jabłkowo-miętowy, wiśniowy i cytrynowy – dodaje szef CEDC....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta