Banki: więcej na reklamę
Sektor finansowy wydał w I półroczu na reklamę prawie miliard złotych
Z danych Kantar Media (d. Expert Monitor) wynika, że sektor finansowy wydał na reklamę 941,3 mln zł w pierwszej połowie roku. To o jedną czwartą więcej niż przez sześć miesięcy 2010 r. I choć rzeczywiste wydatki mogą być inne – ceny nie uwzględniają rabatów oraz nie obejmują Internetu – to ich wzrost jest obserwowany także przez ekspertów.
– Sektor finansowy należy do pierwszej piątki reklamodawców z najwyższym budżetem. Jego poziom zbliżył się już do tego, co wydaje telekomunikacja – mówi Robert Niczewski, doradca zarządu domu mediowego...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta