Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Banki: więcej na reklamę

05 sierpnia 2011 | Ekonomia | Katarzyna Ostrowska
Banki wydają najwięcej na promocję
źródło: Rzeczpospolita
Banki wydają najwięcej na promocję

Sektor finansowy wydał w I półroczu na reklamę prawie miliard złotych

Z danych Kantar Media (d. Expert Monitor) wynika, że sektor finansowy wydał na reklamę 941,3 mln zł w pierwszej połowie roku. To o jedną czwartą więcej niż przez sześć miesięcy 2010 r. I choć rzeczywiste wydatki mogą być inne – ceny nie uwzględniają rabatów oraz nie obejmują Internetu – to ich wzrost jest obserwowany także przez ekspertów.

– Sektor finansowy należy do pierwszej piątki reklamodawców z najwyższym budżetem. Jego poziom zbliżył się już do tego, co wydaje telekomunikacja – mówi Robert Niczewski, doradca zarządu domu mediowego...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8997

Spis treści

Podróże

Zamów abonament