Tani black rywalem tigera
FoodCare konkuruje z Maspeksem na rynku napojów energetycznych wartym 700 mln zł. Ale chętnych do zdobycia w nim udziałów jest więcej
– Polacy kupują coraz więcej napojów energetycznych. Wartość rynku jednak spada z powodu znaczących promocji cenowych, na które decydują się producenci – mówi „Rz" Anita Lewandowska, menedżer ds. sprzedaży na rynku krajowym w Red Bull Polska. Według firmy badawczej Nielsen w I półroczu 2011 r. wolumen sprzedaży energetyków urósł o 6 proc. Natomiast jej wartość spadła o 3 proc....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta