Rynek reklamy opiera się nawrotowi recesji
Szacunki wzrostu w branży znowu spadły, ale nie grozi to kryzysem
„Istnieje ryzyko dalszego gospodarczego spowolnienia, ale jesteśmy zgodni, że rozwinięte gospodarki będą teraz rosły, choć poniżej swoich możliwości, a rynki rozwijające się będą kontynuowały szybki rozwój na poziomie wyższym niż w 2010 roku" podają analitycy sieci domów mediowych ZenithOptimedia Group w raporcie z prognozami dla globalnego rynku reklamy.
Prognozy wydatków po raz kolejny zostały lekko obniżone, ale według ekspertów nie oznacza to, że branża zmierza ku katastrofie. W tym roku wydatki na reklamę na świecie zwiększą się o 3,6 proc. (wcześniejsze...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta