Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Rynek reklamy opiera się nawrotowi recesji

07 października 2011 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Rynek reklamy na świecie i w naszym regionie
źródło: Rzeczpospolita
Rynek reklamy na świecie i w naszym regionie

Szacunki wzrostu w branży znowu spadły, ale nie grozi to kryzysem

„Istnieje ryzyko dalszego gospodarczego spowolnienia, ale jesteśmy zgodni, że rozwinięte gospodarki będą teraz rosły, choć poniżej swoich możliwości, a rynki rozwijające się będą kontynuowały szybki rozwój na poziomie wyższym niż w 2010 roku" podają analitycy sieci domów mediowych ZenithOptimedia Group w raporcie z prognozami dla globalnego rynku reklamy.

Prognozy wydatków po raz kolejny zostały lekko obniżone, ale według ekspertów nie oznacza to, że branża zmierza ku katastrofie. W tym roku wydatki na reklamę na świecie zwiększą się o 3,6 proc. (wcześniejsze...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9050

Wydanie: 9050

Spis treści
Zamów abonament